U bent hier

Dossierbeheerder dienst aankopen en overheidsopdrachten (M/V/X)

De Brusselse Keukens is een vereniging waarin verschillende gemeenten en overheidsinstellingen samenwerken, waaronder de Stad Brussel. De vereniging levert aan haar leden (gemeenten, ziekenhuizen en OCMW’s) maaltijden uit collectieve keukens bestemd voor kinderdagverblijven, scholen, bejaardentehuizen en ziekenhuizen.

Met 4,5 miljoen bereide maaltijden per jaar speelt De Brusselse Keukens een belangrijke rol in de Brusselse cateringsector. De vereniging hecht veel belang aan duurzame en milieuvriendelijke productie- en distributieprocessen in het kader van de regionale Good Food-strategie. Dit alles aan een kostprijs die de maaltijden zo toegankelijk mogelijk moet maken.

De vereniging zoekt een dossierbeheerder (m/v/x) voor het departement Aankopen- Overheidsopdrachten.

Missie:

Onder verantwoordelijkheid van de Directeur van het departement bestaat jouw missie erin deel te nemen aan het beheer en de goede uitvoering van overheidsopdrachten, overeenkomstig de geldende wetgeving.

Belangrijkste taken:

  • Deelnemen aan het administratief beheer van overheidsopdrachten, vanaf de lancering tot de oplevering ervan;
  • Deelnemen aan marktconsultatie, prijsaanvragen;
  • Opstellen, op basis van modellen, van de administratieve clausules van het bestek met betrekking tot de opdrachten die gegund worden door de Vereniging De Brusselse Keukens, d.w.z.: de opstelling van de clausules van het bestek, de aankondiging, de begeleidende nota's en de selectie- en gunningsbesluiten, enz. ;
  • Naleven van de overeengekomen termijnen, de begrotingsmarge en de wetgeving inzake overheidsopdrachten;
  • Deelnemen aan de lancering van opdrachten en uitvoeren van de analyse van de offertes;
  • Opstellen van een rapport over de analyse van de offertes na de gunning van de opdrachten;
  • Verstrekken van administratieve ondersteuning aan de functionele diensten bij zelfstandig uitgevoerde aankoopprocedures ;
  • Up-to-date houden van de databank van overheidsopdrachten;
  • Beheren van de archieven en lopende dossiers;
  • Gebruiken van de interne en externe software die nodig is voor een goede follow-up en verificatie van de opdrachten (3P, e-Procurement, enz.);
  • Verder specialiseren op het gebied van overheidsopdrachten, zowel administratief als juridisch.

Profiel:

  • Je hebt een relevant bachelordiploma (rechten, administratieve wetenschappen, enz.)
  • Je hebt affiniteit met administratieve zaken en overheidsopdrachten
  • Je bent nieuwsgierig, met een uitstekend gevoel voor analyse en synthese
  • Je bent een goede communicator
  • Je beschikt over een goede kennis van MS Office-software, met name Excel
  • Je hebt een zeer goede kennis van de tweede landstaal

Aanbod:

  • Een stabiele en motiverende baan in een groeiende organisatie
  • Een voltijd contract voor bepaalde tijd van 6 maanden dat zal leiden tot een vast contract
  • Een salaris in overeenstemming met het loonschaalsysteem in de publieke sector (Brusselse gemeentelijke besturen niveau B)
  • Extralegale voordelen (maaltijdcheques met een nominale waarde van €8, tussenkomst voor vervoerskosten, gunstige medische tarieven in de ziekenhuizen van het Iris-netwerk, enz.)

Datum van indiensttreding: onmiddellijk

Selectieprocedure:

Stuur ons jouw kandidatuur uiterlijk op 14/08/2023 (curriculum vitae + sollicitatiebrief + kopie van het gevraagde diploma) per e-mail naar het adres sara.soto@restobru.be

Online op 4 juli 2023