U bent hier

Administratief assistent - Departement Aankopen-Overheidsopdrachten

De Brusselse Keukens is voor het departement Aankopen en overheidsopdrachten op zoek naar een administratief assistent (M/V/X).

Missie:

Onder verantwoordelijkheid van de Directeur van het departement bestaat jouw missie erin deel te nemen aan de administratieve opvolging van de dossiers voor het departement Aankopen.

Belangrijkste taken:

  • Deelnemen aan het administratief beheer van overheidsopdrachten, vanaf de lancering tot de oplevering ervan ;
  • Deelnemen aan marktconsultatie, prijsaanvragen ;
  • Deelnemen aan de lancering van opdrachten ;
  • Deelnemen aan het opstellen van een rapport over de analyse van de offertes na de gunning van de opdrachten ;
  • Verstrekken van administratieve ondersteuning aan de functionele diensten bij zelfstandig uitgevoerde aankoopprocedures ;
  • Up-to-date houden van de databank van overheidsopdrachten ;
  • Beheren van de archieven en lopende dossiers ;
  • Gebruiken van de interne en externe software die nodig is voor een goede follow-up en verificatie van de opdrachten (3P, e-Procurement, ...).

Profiel:

  • Je hebt aantoonbare ervaring in de administratieve sector ;
  • Je bent nieuwsgierig, met een uitstekend gevoel voor analyse en synthese ;
  • Je bent systematisch/methodisch en gestructureerd in jouw werk ;
  • Je bent nauwgezet en hebt oog voor detail ;
  • Je bent autonoom en proactief ;
  • Je bent een teamspirit ;
  • U kunt externe contacten beheren (telefoon, mail, enz.) ;
  • Je hebt kennis van de tweede landstaal
  • Je beschikt over een goede kennis van MS Office-software, waaronder Excel ;
  • Kennis van de procedure op aankoop- en overheidsopdrachten is een pluspunt.

Aanbod:

  • Een voltijd contract voor bepaalde tijd van 6 maanden dat zal leiden tot een vast contract (38 u/week)
  • Een salaris overeenkomstig het barema voor de overheidssector (C1)
    Minimum brutobedrag: 2.363,04 €/maand
  • Extralegale voordelen (maaltijdcheques met een nominale waarde van €8, tussenkomst voor vervoerskosten, gunstige medische tarieven in de ziekenhuizen van het Iris-netwerk, ...)

Datum van indiensttreding: onmiddellijk

Selectieprocedure:

Stuur ons jouw kandidatuur uiterlijk op 30/09/2022 (curriculum vitae + sollicitatiebrief) per e-mail naar het adres sara.soto@restobru.be